Barbie Fındıkkıran Balesinde

Açıklama
: Barbie Fındıkkıran Balesinde izle, Barbie Fındıkkıran Balesinde full izle, Barbie Fındıkkıran Balesinde türkçe dublaj izle. Barbie Fındıkkıran Balesinde hd izle, Barbie, bilgisayar animasyonuyla bir yılbaşı hikayesinde. Barbie, Clara rolünde, (seslendiren Kelly Sheridan) hediye olarak tahta bir Fındıkkıran alır. Bir gece Fare Kral bir büyü yapar ve bu büyüyü bozmak için Clara ve Fındıkkıran, Şeker Prensesi'ni bulmak üzere bir maceraya atılırlar. New York Devlet Balesi dansçılarının koreografisi ve Londra Senfoni Orkestrası'nın Çaykovski performansıyla.
İmdb
: 8.8
Yapım
: 2001 - ABD
Yönetmen
: Owen Hurley
Oyuncular
: **
İzlenme
: 73.162
Kategori
: Aile, Çocuk, En İyi, Fantastik, imdb 7+, İmdb Top 250, Macera, Müzikal, Yabancı
Etiketler
:

"Barbie Fındıkkıran Balesinde" için 19 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. zeynep zeynep Temmuz 18th, 2014 at 13:38

    bence çok güzel çünkü ben barbie nin bütün filmlerini biliyorum ve kaç kere izledim yine izliyorum.

  2. barbie (gercek) barbie (gercek) Aralık 31st, 2014 at 12:28

    arkadaşlar sevmenize çok sevindim bunu çekerken neler oldu neler filmi hemen gürüntülemek istedim

  3. tuana çakır tuana çakır Haziran 17th, 2015 at 18:15

    aah gerçekten çok güzel bir film ama hemde fındık kral bir oyuncak ola bilir ama oyuncaklarında içinde sevgi var dıştan satte ama içten canlı O:)

  4. ben bu filmin yazarı [ abdullah yaman] ben bu filmin yazarı [ abdullah yaman] Eylül 2nd, 2015 at 19:00

    bunu izlediğiniz için çok mutluyum :]

  5. Lara Lara Eylül 21st, 2015 at 09:42

    Güzel

  6. ceren ceren Aralık 10th, 2015 at 22:56

    pekte iyi değildi daha güzelleri var

  7. kayra kayra Aralık 27th, 2015 at 10:54

    harika, bunu 1,00 kere izliyebilirim.

  8. lalnıqjqpıhfw lalnıqjqpıhfw Aralık 29th, 2015 at 17:53

    çok tatlı ama animasyonu biraz kötü ama zaten eski bi film önemsiz yani

  9. emine gamze emine gamze Şubat 29th, 2016 at 11:57

    Obarbi yazamlar birkere barbi gercek degilldir ve barbi yazilarinada inanmayin gercekse ozaman set arkasini gostersin yani filmi seslendiren kisiler insan b animasyonu seslendirenler insandir barbi gercek degildir dikkate alin

  10. Büşra akar Büşra akar Mart 11th, 2016 at 20:53

    Bence filmçok güzeldi evet barbie gerçek değildir.sadece sevdiğimiz ve hayranları olduğumuz için öyle yazı ve görünüşümüzü yazıyoruz.

  11. İlayda İlayda Nisan 17th, 2016 at 11:56

    Barbie’nin en güzel filmi değildi ama güzeldi.Ayrıca isim yerine Barbie(gerçek) yazanların Barbie olduğuna inanacağımızı sananlar gerçekten saçma bir şey yapıyorsunuz.Belki yaşı küçük olup inananlar olur diye söyleyeyim.Barbie animasyondur.Yani gerçek bir kişi değil.Hayali bir karakter.Bilgisayarlar yardımıyla hazırlanan bir çizim sadece.

  12. mmm mmm Temmuz 18th, 2016 at 09:18

    ya büyük ekrana alınmıyor

  13. admin admin Temmuz 18th, 2016 at 17:33

    Sayın izleyicimiz bizden kaynaklı bir sorun değil geçici olarak video firması kapattı ilerki dönemde tekrar açılması ümidi ile iyi seyirler dileriz. Saygılarımızla.

  14. betül betül Ağustos 30th, 2016 at 09:06

    bekliom ama açılmıo

  15. admin admin Ağustos 30th, 2016 at 17:07

    Sayın izleyicimiz yenile yapınız lütfen. videolar kontrol edildi sorun yok. İlginize teşekkür eder iyi seyirler dileriz.

  16. melis melis Ocak 24th, 2017 at 20:20

    bence çok güzeldi beyenmeyenler aynaya bakıp kendini beğenmesinler

  17. Pelin Pelin Haziran 14th, 2020 at 12:25

    Filmi açamıyorum sorun çıkıyor lütfen ilgilenin hiç bir yer de izliyemiyorum

  18. balon kafa balon kafa Şubat 14th, 2021 at 20:14

    valla cooohhhh guzel

  19. Sukha Sukha Şubat 22nd, 2021 at 22:33

    Yıl 2021 hala vazgeçemiyorum çocuk anılarım tek tek yaşanıyor gibi hissediyorum :)))

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)